söndag

Näää, nu har jag varit stressig i tre dagar, får lugna ner mig. Känner att jag inte kopplar av, tusan också.
Har inte varit ute i solstolen, gick ut med Affe ikväll, som somnade. Hmmm, 5min,10min, 15min. bra..duktig..
såklart jag klarar detta...20min, 30min. Thats it..in och torkade golven, tvätten mm. nu sitter jag stilla och kollar på tv, Cesar. Att det ska va såååå svårt. Vad är det för fel på mig???  Hinner ju inte lösa korsord längre...klart jag gör men blir stressad.  Men ikke på semestern, som tur är, haha
 
Sååå fint Alex har fått på deras balkong, här kunde jag ju vara om de låste dörren, så jag inte kom in..
 
Kan jag hoppa??? näää, din lille rackare
 
Här sitter vi och fikar....
 
I morse tappade jag min cd, så Affe fick köra till stan o köpta en ny till mig.
Ha en skön kväll.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 annika:

Tusen tack för hjälpen i helgen :) Så fint Alex och Fidde har fått på balkongen.

Svar: ❤️❤️❤️ krya på dig ❤️❤️❤️
happyhund

Kommentera här: