Tacokväll med Alex

Affe jobbar, Alex och jag har frossat i Tacos. Jag tycker det är så gott, så hon gör det till mig.
Ja, idag har jag varit ute, men det har och är...alla. SOMMAR..
Imorgon ska det bli varmare, skönt. Men tyvärr, blir jag så trött av värmen. Det är inga problem i Frankrike, men
här finns ju massor att göra, inte som på semestern.
Jag blev orolig, när jag var ute med hunden en liten runda, han blev darrig i benen. Får ta det riktigt försiktigt med honom, den gamle uven.
Nu ska jag kolla, om där är något att se på tv ikväll, annars netflix.
 
 
Många söta kråkungar, hoppar omkring i skogen nu. Föräldrarna skränar runt om honom, för att hjälpa
honom.
 
En blomma som växer vid stigen....
 
Vita söta blommor
 
Älskar mina skogspromenader, skulle aldrig vilja bo nån annan stans.
Imorgon blir det roliga foton  av mig och Jolly på 70-talet   ja,ja eller början på 1980...
Ha en skön kväll...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: