torsdag

Ok, nu är det fotboll på tv, vi sitter i soffan. Jag håller på det gula laget, gillar gult, haha
Annika kom in om, hon hade köpt nypotatis hos bonden till mig. Så snällt, jättegott, mmmm
Sen droppade hon i Happys öra, som vanligt... Idag har jag bakat bullar, näää fy vad svårt att kavla, hopplöst....
men jag måste ha, haha Jag har inte lagat middag idag. Alex hämtade Snitzel på Bowlingen. Tack, gumman..
Hon ska kolla på Fidde ikväll, som spelar. Hon och Rolf ska gå dit, hoppas det inte börjar regna.
Affe jobbar, 6-14 imorgon,  jag tänkte gå i skogen och plocka en liten bukett blommor, det är ju midsommarafton..
Här har vi de lyckliga tu. Ha så kul i Göteborg.
 
Deras söta Rolf, som njuter på balkongen.
 
Här leker Rolf med Carros hundar.
 
 
Det är varmt, även på kvällen
 
Lite jordgubbar i midsommar, haha  SÅKLART.
Sköt om er och ha en skön fotbollskväll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentera här: