Lördag

En bra dag, som började i fm. när Annika kom och hämtade mig. Vi körde till växthuset och njöt av alla blommor....
Jo, jag köpte 3st. Penseèr, tog de stor-blommiga i år. Sen köpte jag en vit Pelargonia.
Tänkte plantera senare idag, men jisses, vad kallt det blev. Gick ut med hunden, det var allt, hoppas det blir varmare imorgon.  Senare idag var Alex på Solhaga med Carro, de flesta handlar väl nu och nästa helg, haha
Vi hade ris och vårrullar till middag, i morgon blir det kyckling-gratäng.  Vi var ju hos bonden, så jag har potatis.
Alex bara räknar dagarna tills, bilen kommer. Jag åkte i en idag, haha Men den är disel och mycket mer extra utrustad. Deras ska ju dra husvagnen också...
 
Här är en kopparfärgad....
 
Nu närmar de sig.....
 
Spännande...bäst att kolla så navigator, mm. är med...
 
HERREGUD, vilken färg ska man välja...
 
Gult, gult, gult, men låååångt till påsk, eller hur.....
 
Annika visar nån fin blomma...ja, här är  så mycket man vill ha, men inte har plats till. Jag är så begränsad, eftersom vi kör iväg med husbilen. Då dööör alla mina växter där ute, tyvärr. Så inte lägger jag många pengar på det.
Men det är ju underbart vackert med blommor.
Nu ser vi netflix, tills kl. 20, då är det "Smartare än femteklassare"
Jag såg den nye komedin på 4-an, haha kul va den....fan vad vi dricker sprit i Sverige, äckligt
Ha nu en trevlig kväll, med eller utan sprit, haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: