Måndag

Tjo hej, så var denna dag, på väg att bli kväll. Tiden har gått fort idag, haha
Alex och Annika, har varit här och hälsat på.  Nu har Affe ätit "Pytt i panna med ägg" han har varit på möte i em.
Han jobbar ju natt, så han vilar innan han ska jobba.  Jag hann inte baka fröknäcke, gör det i morgon.
I dag har jag lagat tre olika maträtter, alltså lätta, som inte tar tid.  Hundarna vilar mest idag, de gillar inte stormen. De blir rädda, det hörs ju obehagligt. Men vi har tränat ute i trädgården, bara gått två rundor idag. Nu sover de och jag kollar på "Fraiser" köpte en box med 4st. dvd, nu ser jag den sista, snyft.
 
Här äe lax bitar med tomater och purjolök. Sen Creme fraiche, chilisås och citronpeppar
 
Så, efter 20min. är både lax, morötter och potatis färdigt.
 
Stuvade makaroner med falukorv, gillar jag.
 
Och så Affes pytt...
 
Här kommer Rolf, den snabbe sprintern
 
Även den snabbaste gillar att stå och njuta av värmen från solen..
Jag önskar alla en nice kväll. KRAMIS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Alex:

Tack för maten💗💗💗

Svar: ❤️ Så kul att du kommer, hjärtat
happyhund

Kommentera här: