söndag

En dag som gick väldigt fort. Jag har haft så kul...i fm. kom Alex med middag till mig. Jag slapp att laga middag, istället njöt jag av såååå, god mat. Senare bakade hon till mig, nu har jag småbröd. Underbart.
Senare på em. kom min Johanna körandes på inlines.  Jag blev så glad av att se henne..inte så ofta vi ses nu för tiden, mitt lilla hjärta. Vi satt och pratade i soffan hela em. Hon gick ut med hunden, vi fikade och hade mysigt.
Hon hade böcker med sig  och skrev lite tyska, spännande att läsa, hon är så duktig, min tös.
Nu har Affe kommit hem, jag har varit med hunden och fikat. Vi ser netflix, haha   sen är det "Mästarnas mästare"
 
En dag lagade jag lax, svamp, tomater, sen creme fraiche, chilisås, kryddor och riven ost
 
Här är en kött färs paj....
 
Efter bakningen blev Rolf fin i pälsen...
 
Småbröden som blev så goda
 
Min underbara tös.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: