fredag med "Lets dance"

 

 
 
 
Idag har jag haft skittråkigt, skulle till Irene och innan dess, till bowlingen och äta Tacobuffè.
Ingenting blev av, för jag mådde så illa idag, av tabletterna, jag tog igår. Men tar ju en tablett mot illamående på fredag-morgon, men inte hjälpte den...skiiiit
Men nu mår jag bättre och har varit ute med hunden....
Ska till Irene imorgon, nytt försök, haha
 
 
Denna vackra tik är mamma nu...till söta valpar...
 
Här jobbar Annika med Frosty i skogen...
 
Här blir Happy, klippt av Annika, han blev så fin..
 
Titta...en av Izzies valpar...
 
Hela gänget hos mamma......................
Nu får ni ha det bra ikväll. Hoppas där är en film, senare ikväll...
Affe jobbar natt, fred. lörd. och söndag, så jag myser....i soffan. Han sover ju hela dagen, sen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: