fredag

Ännu en solig och härlig dag, ute i solen med hundarna.
Jag var inne och grejade i fm. men ute i solen på em.  Irene kom och fikade i em. sen kom Alex också och sist kom Affe från jobb. Sedan satt vi och pratade en timme. När Irene cyklade hem, åt jag middag. Senare hjälpte Alex mig i duchen, nu sitter jag här och njuter...och längtar tills imorgon, hundutställningen.....
 
Här synar Ossi sitt spårhalsband..
 
Nu sticker vi härifrån matte!!!!
 
Här är två söta "Frallor" från en inomhusutställning
 
En söt Keesvalp, ja detta var en valputställning.
 
 
Detta gillar jag, haha att stå och prata hund i timmar..
Stackars Alex, men hon kan ju sitta i solen och slappa, när jag går runt och njuter....
Ha nu en härlig grillkväll i det fina vädret
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: