inga hundbilder idag

Jag har så många nya foton, så jag får ta hundarna imorgon, haha  Vaknade och  gick en lång runda med hunden, ifall om att...det blir regn, som han inte vill gå ut i. Sen körde vi till Ica och köpte middagar..
När vi fikat och vilat, kom Annika och vi körde till Viby, där de hade utförsäljning på växter...
 
Här är vi på väg....spännande
 
Här var gott om blommor och folk ialla fall.
 
Man vet inte vad man ska välja, men tyvärr får jag nog stå över, eftersom vi kör på semester..
 
Här plockar hon sticklingar till oss, för 2kr. styck
 
Jag köpte, Persilja, Dragon,Oregano och Basilika och några sticklingar, små söta vita blommor
Hemma eller inte, vem tusan kan låta bli, haha
 
Senare på em. ringde det på dörren, jisses vad glad jag blev..där stod ju Ingmarie. Vi har inte träffats på länge
så vi hade mycket att prata om, över en kopp kaffe. Vi följde henne ut, för att kolla på bilen
Sååå snygg, den var kul att köra, sa hon.
 
Audi....
 
Affe gillade också den, snygg va...
Nu har vi ätit Pizza, vilat och snart bloggat. Jag ska sitta med fötterna i fotbad, gå med hunden och
kolla på tv
Hoppas ni får en trevlig kväll...
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: