Lördag

Gokväll!
Idag är det jag, Alexandra som bloggar, vilken ära;)
Dagen började tidigt, klockan ringde 06.30 och jag körde hem till mamma och gick en runda i skogen med hundarna. Sedan var det "äntligen" dags att åka till Hässleholm och titta på en massa hundar. Mamma älskar hundar och får hur mycket energi som helst när hon är på utställningar och får går runt och prata med andra hundälskare. Min uppgift under dagen var att vara chafför samt att se till så mamma inte handlar upp sina pengar på hundleksaker, hundkoppel, hundgodis eller något annat onödigt ;) Det var en mycket varm dag som spenderades i strålande sol. Jag satt och njöt på en bänk i solskenet samtidigt som mamma gick omkring och tittade på hundar.
 
Vi kom hem vi lunchtid och tillbringade sedan en större del av eftermiddagen ute i solen på altanen tillsammans med Happy och Rolf. Något som jag hatar just nu är fästingar, Rolf har haft några fästingar idag och jag tycker det är sååå äckligt.
 
 Jag och mamma har också hunnit avnjuta en god middag bestående av kyckling och rotfrukter. Pappa har kommit hem efter att ha jobbat hela dagen, stackare..
 
Just nu är det soffan och TV, vi ska såklart titta på "Smartare än en femteklassare", kul program :))
 
Hoppas alla haft en härlig dag!
Önkar er en trevlig kväll!!
 
Kram
Alexandra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Haha! Skrattade gott åt ditt mission att få Agge att hålla i plånboken, men tyckte mig se några påsar ändå 😊

Svar: Hmmm, det var ju hundmat, räknas inte..
happyhund

2 annika:

Tur vi var där idag, så vi kunde shoppa loss!!! Hälsa Alex !! Tack för en härlig söndag :)

Svar: detsamma, alltid kul med hundshopping. Roligare att handla tll hundarna...
happyhund

Kommentera här: