onsdag

Idag har Affe,jag och Happy,tagit det lugnt.. Regnet har ju öst ner hela fm. Jag har sorterat tvätt och mina sommar-kläder. Det blev Stroganoff till middag. I em. gjorde jag en Rabarberpaj, jättegott
Sen kom Annika och hälsade på, hunden fick sina örondroppar...
Nu, har Affe klippt gräset, för solen kom och torkade, det.  vi har sett två Lost, haha
När vi var ute i em. fick hunden en riktigt lång runda, så ikväll, tar jag det lugnt
Ikväll har jag Mentalist, Småkockarna, Greys. Affe har Arga snickeren....herregud..beroende..
 
 
Hos vet.Per
 
Fidde och Roffe....
 
Roffe är ju lite orolig...hmmm, bara en spruta..
 
Efteråt gick vi en runda, vi hade tagit med oss Happy också..
 
Här nosar den gamle...
ha nu en underbar kväll, njut sen av solen och värmen som ska komma......
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: