Onsdag

Ok, det gick ju bra för Sanna igår..grattis!

Det gick bra för mig också, haha. Jag kom in, betalade 200kr, pratade.om medicinen. tog upp mina två sprutor, fick dem... och hem.  Men nu tar jag resten hemma, bara första gången här på "Reuma"

Nu ska jag ta två sprutor nästa vecka också, de lovade....efter EN månad, ska jag känna...att värken ska minska...ok.. Det blir bara en spruta varannan vecka, sen.

Affe har varit på kurs hela dagen, hunden och jag har nu varit ute, det regnar inte, bara sol, haha....härligt. Ikväll är det småkockarna, så kul att titta på tycker jag. Och de har flyttat "Welcome to Sweden" så det är ikväll...till alla "Greys" tittares fasa. Men lugn, jag spelar in "Welcome" Ikväll lägger jag mig tidigt, är trött efter denna dag. Imorgon ska vi till Vårdcentralen, lämna prover, sen hämta Apo-dos och på em. till diabetessköterskan. Va faaaan, alltid nåt. Nää, på fredag MÅSTE jag baka kanelbullar, så det så. Jo..om någon är nyfiken på mina sprutor : "Cimzia"   Ett anti-TNF-behandling. Cimza blockerar TNF ( TNF =tumörnekrosfaktor)  Haha, invecklat.. Cimzia hämmar inflammation 

 

Mums med nötkött...
 
Vilken söting.
 
Här ligger jag, matte och kommer inte ut.
 
Jag vill hem nu matte, säger Frosty..
 
Här myser Rolf med matte..
Ha nu en skön kväll.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: