Söndag


 
 
 
Nu har denna veckan gått, nya tag imorgon
Skit vad sömnig jag är nu, allt detta regnande. Jag väntar på köksmästarna, som är på tv, senare. Sen är där en film på 3-an kl. 21.00 som jag ska se.
Idag var Annika och jag på hundutställningen, lika kul som igår. Vi slapp regnet, haha
Nya foto, men jag kan ju inte sätta i den jäkla kontakten...får vänta och se dem, tills Affe kommer
Jag stod och tittade ut genom mitt fönster idag, då fyra stycken ekorrar lekte i tallarna. Hur söta är dom???
Jättesöta!! Denna veckan ska jag till sjukhuset både onsdag och torsdag....tråkigt....
Imorgon bitti reser Affe till Helsingborg, ska bo där en vecka...nån kurs...
Jag vill tacka barnen för att de var så snälla, och köra mig till hundarna, det var helt underbart. Tack Alex för att du bloggade igår.
 
Rabarberpaj...vaniljvisp
 
 
Här är mina blommor i köket
 
Här har vi Sheltien Timmie, nybörjare..han är ju inte så gammal
 
Så här fint väder, hade vi inte idag, men bättre för hundarna.
 
Här pratade jag med en lapp, såååå go
Nu är det nyheter, tror jag, haha
Ha en underbar kväll, med åskan och regnet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: