söndag

En solig dag, har faktiskt inte varit ute mycket, det blev tvättdag idag, haha.  Torkat golv, städat toa och lite annat.
Jag lagade "Flygande Jakob" och bakde en sockerkaka i em. Nu tänker jag inte göra mera.
Annika är ute med hund hela dagen, härligt, lite avis...men i sommar är  jag ute hela dagar med Happy, vi tar lite små rundturer i värmen. Sen tillbaka till husbilen och han får kallt vatten, jag en kall öl,
Nu har Affe kört till jobbet, Alex och Carro är på Eko och Ica, sen ska hon hem, Fidde kommer nog hem  inatt.
Ser Arsenal i London nu, han är väl i sjunde himlen, haha
Det är jag också snart.....nya avsnitt 18.00 med Cesar Millan  Några valpbilder ikväll också, såklart
 
Deras andra måltid med riktig mat...
 
Två sötingar..okey tre, menar jag...
 
Denna underbara sjal, fick jag av Karin, älskar den....
 
Annika plockade ut allt från kylen, skurade och torkade, slängde gammalt skräp, efter en vecka är det lika snyggt, ska ni tro. Så skönt att ha det gjort innan semestern.
 
Här är maten, som jag åt med Alex, när vi var i stan...
Idag skulle Karin och jag iväg, men jag fick hoppa över, vi tar det nån annan dag. Sen börjar det närma
sig "Solhaga" dit ska vi ialla fall. Det är tradition för Karin och mig. Då njuter vi båda två.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: