torsdag

Ännu en dag med besök inom sjukvården...stackars Affe, han får köra o köra.....min snälla "gubbe"
Jag har precis bakat en choklad kaka, Affe kollar på fotboll. Imorgon ska jag baka bullar, haha
Sen är det tvätt och städning, middagen blir pizza, från bowlingen. Måste ju prova deras pizzor.
Ikväll är det dubbla "Lyxfällan" jag tycker det är kul att se på. Kockarna spelar jag in. Oj, dessa barnkockar, som de kan laga mat och vilka desserter...oj,oj, vad de är duktiga.
Nu börjar det närma sig "hundutställningen i Hässleholm"  I år blir det nog både lördag och söndag, haha
Barnen, mina älskade töser, kör mig varsin dag. Kanske någon hund man gillar....Denna helgen har jag ingenting, skönt.
 
Jag trivs bra i Carros utemöbler, så fina de är och sköna att sitta i
 
När jag är ute och kör, med moppen, stannar jag ofta och tar foto, detta var förra veckan
 
Allt detta köpte jag på Apoteket, utom den rosa body lotionen, som jag fick i present.. Tur det finns högkostnadsskydd för sprutorna kostade 29.300kr.
 
Vi behöver ingenting i frysarna, sa jag till Affe och snedda över till kylvarorna i affären. Så detta handlade vi.
Meeeen faaaan, idag när jag skulle ta upp middag.....ingenting....utom köttbullar.SNOPET!!!!
Nu måste jag iväg och köpa middagar, jag har suttit och letat nya recept, vilket är kul tycker jag,
nu står det 2-0 till Sverige i fotbollen
 
Titta!!! Johanna skickade en bild av majbålet i Åhus. Det värmer mitt hjärta, att hon tänker på sin mormor..
Ha nu en skön kväll och ta det lugnt.
 
 
 
 
 

Kommentera här: