Torsdag

Jisses, kära vänner...älskar solen..idag har jag och hunden varit ute, på em. så skönt det har varit.
Shorts och linne, solstol och god cappu.  Det är livet. Jag har lyssnat på en rysare, på min cd också, härligt.
Sen kom Affe och Alex, då fikade vi och satt ute, njöt i solen. Men inte ett foto, har jag tagit, det har jag glömt.
Jag hade ju huset (valphagen) ute, där låg hunden, ibland.
Till middag, klippte jag massor av örter, lade över tre brynta kycklingfileèr och in i ugnen. Hade potatis och kall sås till.
 
Så här hemskt såg det ut i min garderob, innan jag tog mig i kragen..
 
 
När jag var klar, såg det ut så här. Jag kan ju inte ha kläder på hängare, med mina svaga armar,
Så når jag inte upp att hänga, om jag hade fått något plagg på en galge..så detta duger bra..
 
Så mycket man hittar på, när vädret är dåligt..en god chokladkaka, var inte helt fel förra veckan
 
 
Sist vi handlade, blev det många middagar, så bra att ha ha hemma...
 
 
Dessa vackra rosor, fick jag av Irene...
Nu är det snart lyxfällan, sista, tror jag...det var Welcome to Sweden, också.
Ja, ja, kommer väl nåt annat. Ha nu en skön kväll.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Alex:

Fint i garderoben 👍👍

Svar: Haha, visst blev det. 😄tack
happyhund

Kommentera här: