torsdag

Nu är snart denna dagen.....kväll. Vi ska se "Hundraåringen"  Boken var ju rolig, hoppas filmen också är det.
Asta o Ove var här i em. och firade oss, de körde för en timme sedan.
Jag har varit ute och vattnat mina blommor och träd. Innan i dag gick jag med hunden ett par ggr. men tyckte det var kallt. Folk som ligger och solar, skrattar väl åt mig, haha
Imorgon ska jag till Irene och bonden????
Annika var här i fm. och klippte hunden. Sen skurade hon kylskåpet, bilder imorgon.  Jisses så rent och snyggt det är nu. Happy är också nöjd, att få bli av med lite päls. Jag har gjort en rabarberpaj, som vi ska avnjuta ikväll med
vaniljvisp, till filmen. Längtar...
 
Magnolian  på "Pertuvesgatan" är sååååå vacker
 
 
Ibland hittar man vackra träd, ute i skogen.
 
 
På kvällen är det så, skönt ute
 
Ännu fler blommor, så vackra
Ha nu en trevlig kväll så skriver jag mer imorgon, ibland är jag så här tråkig. Nu väntar hunden på mig.
KRAMIS.  Grattis min käre Gudson, ta det lugnt ikväll, haha. Det skulle jag skrivit igår...hmmmm
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: