val-söndag

Vilken solig och vacker dag :-)
I fm. gick vi och röstade, det är vår medborgerliga plikt. Hoppas alla ni har röstat..
I em. firade vi morsdagen i Degeberga, med god lax, efterrätt och tårta med kaffe,sen körde vi till Härlöv, jag köpte äntligen min anorack (eller vad det heter nu, i modern tid)
Alex och Fidde letar efter möblemang, till deras stora blkong. Sist blev det Eko, sen hem...jag vilade ½h tog värktabletter. Nu har jag varit med hunden, en liten runda, det är ju så varmt. Jag hoppas alla har haft en underbar dag. Tänk nu är SOMMAREN här....
 
Här har Karin börjat handla, murgröna. Vattenkannan är min, haha
 
Haha, jag lånade Alex jacka, men det blev för varmt :-( fick ta av den..
 
 
Oj, nu börjar det bli fullt, härliga Solhaga...
 
MYYYYYS.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: