fredag

 
 
Nu sitter jag i soffan, för Affe sover, han ska ju jobba inatt. Jag var precis ute med Tom i de iskalla vindarna. Efter Columbo är det Happys tur, Brrrrrr
Vi hade middag från bowlingen idag, såklart, jättegott. Imorgon ska jag laga fläskpannkaka i ugnen.
Jag bakade en ny mjuk pepparkaka, med egna kryddor i. Fyyyy, vad äcklig förra blev, där jag hällde i en köpt påse pepparkakskryddor. För mycket kryddnejlika, kakan luktade inte alls jul och var brun som en chokladkaka.
Annika, Johanna o jag tyckte...inte den var god. Jag har rätt mycket kanel i.
I fm. ringde jag återbud till mammografi, sist jag var där hade jag värk, dagar efter, skiter i den kollen. Men funderade idag på alla som har , silikonbröst, hur i jisse namn kan de trycka ihop dem. Hmm, det är ju inte mitt problem, men många har låtsasbröst idag.Men de ska kuna amma, såå
Ossian, blir iallafall sakta bättre o bättre, skönt.
Här hemma är det bara granen kvar nu, men den får vänta tills efter helgen, han jobbar ju 18-06
 
här tränar vi balans på muren
 
Dammade av min bulldog, sen åt Tom upp den
 
Mina lingongardinen, som jag har fått av Irene
 
 
Myyys
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: