Måndag

Ikväll jobbar Affe, jag och hundarna ser tv.  Senare ikväll är det "Kockarnas kamp
Det var skönt med en dusch idag, jag blir så varm när  jag är ute, med hundarna. Fattar inte varför jag inte lägger undan vinterjackan. Den tog jag fram för nån vecka sen.
Men varje dag jag funderar, tänker jag....hmm, blir kanske kallt imorgon. Sen står jag nästa dag och är varm, haha
Ja, det är såå skönt varje dag, bara jag hade haft rätt kläder på mig.
Ok, såååå vann jag 100kr. på bingolotten. Lite tur måste man ha ibland.
Jisses vad tiden går fort, dagarna rusar iväg. Jag har inte tränat Tom idag, vi pausar.
Det var underbart gott med semlor i helgen. Härligt att det går mot JUL
Hur i helsike ska det gå med min älskade julgran, med en sån vild valp. Vågar inte tänka på det.
 
 
 
Visst är min Johanna vacker...
 
Här hälsar Annika o Lasse på. Annika provar en sele på Tom
 
Lite jobb får han ha..
 
 
 
 
 

Kommentera här: