söndag

Jisses, vilken dag. Tänk att jag är så omtyckt....eller det är Tom???
Imorse var Alex här hemma. ( hon hade handlat på Ica till mig)
Senare vid 11-tiden, kom Frida och hennes föräldrar, med nybakta kakor.
På em. kom Annika, Lasse och Johanna.
Tiden har gått sååå fort, kul att snacka med folk.
Vädret var underbart i fm. Happy och jag var ett par rundor och jag njöt..
Nu sover Tom och jag fikar i soffan. Senare ska jag göra varma mackor i ugnen, tror jag. Det är längesedan jag åt det.  Hoppas ni har en härlig kväll, kram
 
 
Fridas goda kakor...mums
 
Kaffe gäster
 
 
Lite manikyr...
 
Letar gotte...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du är verkligen omtyckt Agneta, har aldrig träffat en sådan kämpe och positiv person som du!💜 /F

Svar: Tack, vännen, du är gullig o Affe älskade kakorna 👍😘
happyhund

Kommentera här: