hundar

 
 
Tyvärr handlar det mest om hundar idag, alla gillar ju inte det. Men jag kan ju berätta att Affe, Alex, Karin och jag invaderade Eko idag
Jisses vad där var överbefolkat....men nu har vi varit där.
Imorgon är det pension, Affe ska på kurs, så om han orkar, blir det Ica imorgon kväll.  Sen är det sluthandlat.
Som de flesta vet, gillar jag ju inte människonamn på djur (hundar)
Men nu får jag erkänna att vi har döpt valpen till Tom.
I stamtavlan heter han "Sir Tom Jones" och uppfödaren skriver: Tom längtar så efter dig!!!!     hmmmm....
Och alla runt omkring mig, drog en suck av lättnad, ca. 320st. olika namn om dagen, rabblar jag upp....osäker på vad den skulle heta. Men nu är det TOM.
Hoppas ni har haft det skönt i detta regniga vädret. Ni som jobbar i veckan, kan ju vila...
 
 
 
Här förklarar, kursledaren, vad vi ska kolla på
 
 
Roffe möter en valp...pussgrodor..
 
 
 
 
 

Kommentera här: