Måndag

Nu börjar denna blogg luta mycket åt hund hållet, tyvärr för de som inte gillar hund....
Men jag är ju såååå tråkig.
Efter, att valpen kommit, blir det mest en hundblogg, det blir lite Agneta, mycket lite.
Idag funderar vi på namn till valpen, det jag hade passar inte, det är en vacker, elegant ras...men inget människonamn, det gillar jag inte. Affe letar nåt franskt, såklart. Blaze, har han nu, inte så dumt.
Jag var hos Irene i em. vi hade jättetrevligt, som vanligt. Hundarna  pussades, sen fick de bulle och somnade.
Annika som körde mig, rastade sina hunder under tiden, Irene och jag satt och njöt av hennes äppelkaka och kaffe
När jag kom hem, gick jag i skogen med hunden, det blåste inte där, haha jätteskönt.  Imorgon kör vi till vårdcentralen, för jag skulle ta nytt Hb förra veckan, men tycker det är bättre nu. Sen SKA jag inte göra nåt denna veckan. Måste göra allt klart, blommor mm. tills valpen kommer, jag får inte tid sen, haha
Happy ska klippas och bli fin den 16/e, så han är klar.
 
Här har vi Annika och Johanna som njuter i solen innan vi börjar
 
Här kollar de även beteende på katten...som nyser på henne, haha...
 
Här står Helene, förklarar vad vi ska se efter...
 
Alma analyserar.....
 
Här bak i bilen har vi Ossie när vi kör, haha  gullplutt
 
 
 
 
 

Kommentera här: