onsdag med Johan Glans

Nu sitter jag i soffan, hunden och jag gick 40min. i regn. Men mest duggregn. Han är såååå trött, fast vi går sakta sista halvan.
IKVÄLL är det "Halvvägs till himlen" jippi. Love Johan
Så snällt av Annika att ta med mig till Beteende kursen, tänk...en hel kväll med hundnördar, haha
Det är ju så intressant. På söndag, ska vi släppa ihopa två hundar. Försöka läsa av och kolla på vad de gör, sen diskutera..längtar.
Sen går vi teori varannan tisdag. På praktiken, lånar jag Rolf av Alex.
Idag har jag lagat makaronstuvning och stekt falukorv. Affe hade rester från Stroganoffen, igår.
Jag bakade knäckebröd också. Ritade några höstlöv på porslin, som jag tänker måla imorgon.
Hoppas det går med min värk, har inte målat sen i julas
Igår på reuma, pratade jag och min läkare, jag vägrade ta Cimzia, som tar ner immunförsvaret ännu mer
Jag bestämde att fortsätta med cellgift, men tar sprutorna istället, "Metoject" de mår man inte sååå illa  av.
Hoppas ni får en trevligt kväll, det tänker jag ha...kram
Fick svar från Gittan, med valp....blir ingen, hon tycker de är för stimmiga....men..rasen är ju så
Nu får jag fundera, har ju inte bråttom, kanske, kanske, väntar till våren.
 
Min käre Johan
 
Här sitter kursledaren med sin man..jättetrevliga.
 
 
Hmm, får nog ta med en riktig kamera...
 
Här ska handlas på Biltema....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

Sorry... men du vet vad jag tycker om att du ska ha den rasen vännen😘😘❤️❤️

Svar: jaaaaa
happyhund

Kommentera här: