tisdag

En lugn dag förutom  Toms hjärnsläpp, när han  springer i fullfart överallt i 5-10 min. Sen somnar han, haha
Affe och Ove, har arbetat med huset, de har satt i en ny dörr i förrådet. 
Vi hade lax till middag, fisk är så gott. Jag njuter av min kanelbullar till fikat, varje dag.
Idag är Tom 9veckor. Vi  har tränat att gå i koppel, ja, jag håller det såklart och han går....
När vi är i trädgården, får jag inte in honom, jag orkar ju inte bära honom och kan ju inte dra in honom..
Problem....vi kan inte vara ute hela dagen. I em. har jag tvättat och tumlat, alla sängklader, handukar, mm. får väl gå och vika tvätten...brukar göra det och lyssna på nyheter
 
Här sitter en svart katt, uppe på hennes axlar. Hennes syster räddar henne från katten.
 
Här springer  två lyckliga hundar..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: