Torsdag

Idag ska jag ha min spruta, varje torsdag...ja bara jag blir bättre.  Egentligen vill jag inte blogga idag, för nu är det bara för mycket av allting. Inte ett skit ska jag göra nu på en vecka. Detta har blivit för mycket, jag känner det.
Jag är väl så glad åt valpen, att jag är outtröttlig, haha.  Nää, nu får jag lugna mig...
Ialla fall är det JÄTTEVARMT ute, tre långa rundor med hunden idag.
Ikväll är det fotboll, lyxfällan och bakning. Jisses vad jag har mycket på tv.
Fan va tråkigt att Zlatan inte är med, men Kim är ju med..
 
Näää, nu får jag väl berätta vad som hände idag..tänk vad härligt när jag ska börja med hundblogg, då behöver jag inte berätta om allt jag hittar på, hmmmm
Idag lagade jag en god, mustig soppa, utan några missöden.  Sen börjde det:
Hmm, tänkte jag, sms-ar till Affe, som var på möte, att han skulle köpa morötter till mig,( tänkte baka morotskaka, ) då han  skulle hämta min Apo-dos. Ok, skrev han..
Han kom hem och hälsade från Mia, grannen.   Du ska riva morötterna till mig, för allt annat är blandat och klart
berättade jag. HERREGUD, sa han. Näää, har du glömt Apodosen ? 
Näää, men jag köpte BANANER, inte MORÖTTER.....orkar jag?????  Bananer, vad konstigt, sa han...var fick jag det ifrån?? undrade han..
Jodå, nu har vi en ....banankaka, haha
 
Den är god...
 
 
 
SÖTINGAR...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: