torsdag

En vecka, sen kör vi och hämtar valpen.....HÄRLIGT
Här sitter två tokiga, skriker och skrattar med sina Iphone 6-or.....
Sen tar jag och Johanna deras 5-or.  Vi tycker det är kul, när de köper nytt...vi har ju deras 4-or nu.
Men det är såklart roligare med valpen, de tycker det är roligare med mobilen.....töntar
Idag kom Johanna, med en fin present till mig (foto imorgon) hon älskar träslöjd, en liten konstnär, är hon. Jo, hon har gjort en melittahållare till mig.
Det roliga är att Annika gjorde också gjort en till mig, som vi har i husbilen.
Inte blev det något bakat idag, hade korv och makaronstuvning, till middag.
I em. var Agneta här och trimmade Happy, inte ett foto tog jag, haha
 
 
 
Nu är de jättejobbiga, så de blir nog glada när vi och den andra familjen kommer och hämtar dessa små knyten...kram på er och ha en skön kväll. Böda, Lyxfällan och bakning, jisses
 
 
 
 

Kommentera här: