Äntligen hemma i soffan

Jag åkte hem i middags,helt underbart....Affe var ledig så han hämtade mig.
Läkarna kan inte göra mer nu. Jag ska fortsätta med antibiotikan nån vecka till, så bakterierna verkligen FÖRSVINNER.
Bort, bort, som Brasse sa, i fem myror.
Nu sitter jag i soffan som vanligt, vädret ska bli bra denna vecka, så jag får se till att vara mycket ute. Jag får nog köra moppen, som Karin sa. Nu blir jag darrig, bara efter en timme. Hmm, har legat för mycket.
Min goa granne Mia, kom in med nyplockade hallon, tack...
Imorgon kör vi tillbaka till sjukhuset, då ska de magnetröntga min högerarm.  Sen får det minsann räcka, haha
Bonden...besöker jag när vi kör hem, äntligen..
Hoppas alla får en härlig kväll, kram
 
Här är Alex och Fidde, som hämtade lille Rolf. De skulle komma och hälsa på mig där inne ikväll.
Men nu slapp de det. Skönt att få komma hem :-)))
 
Så här vackert var det när jag åkte hem, njöt.
 
Min lunch på sjukhuset, hann jag med, haha
 
Haha, de bäddade så här fint i morse, till mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: