fredagsmys

Sitter och väntar på Karin. Hon kommer snart och går med hundarna, sen är det Doobidoo, ikväll.
Alex ringde, allt är bra med dem. Men vi har ju också lite värme här hemma, som tur är. Skönt att vara ute ännu.
I dag var Annika och hälsade på som vanligt.  Vi pratade och jag åt min middag som  taxin  kom med.
Sen var hundarna och jag ute i skogen, det var varmt, vi kunde inte gå så långt.
Annars har här inte hänt något, men det är ju skönt, jag vill att allting ska va som vanligt.
 
Rolf sover hemma, vid soffan
 
Igår åt Annika smörgåstårta, här.
 
 
Såhär sover han hos mig, han är van att sova i sängen hemma.
Ingen av mina hundar har sovit i sängen eller kommer att sova. Never...
 
Sähär ska det se ut, tycker jag. Men jag älskar alla hundarna ändå, vart de än sover
Ha nu en mysig kväll. KRAMIS
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: