LÖRDAG

En härlig dag, med Annika och Johanna, här i em. och med en hälsning från Side.
Ikväll kollar jag på netflix, en spännande film.
I em. var töserna på Ica och handlade hem varor till mig....ikväll är jag så nöjd med allt gott de handlat hem. De var ute med hundarna också. Mia kom med nyplockade hallon, vilken kär granne jag har..så omtänksam
När jag var ute med hundarna ikväll, fick de leta, gotte i skogen, så nu är de trötta.
 
Där Karin är, finns Rolf, haha
 
Denna vackra väska fick hon av sin dotter Sofia och Sofias sambo Robin, på sin födelsedag....
 
Coola Johanna, gillar sånt här...hjälp!!!!!
 
Snygga jeans, köpte hon på Cubus i stan
 
Såklart blev det blåjeans också, också snygga, men jag tycker det är såååå snyggt med svarta.
 
 
Här jobbar de i köket, så härliga töser jag har
 
Tyvärr måste de öppna allt till mig, eftersom jag inte kan
Nu sitter jag och mumsar på goda vindruvor, salta kex och brieost....
Hopps ni också har det bra, kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: