söndag

En bra dag har blivit kväll. Hunden och jag  har varit ute ½ h
Tänkte att om jag bloggar tidigare, kanske det går bättre än igår.
Idag fick jag blommorna planterade av Alex och Affe, det blev så fint. Ni ska tro att jag just nu, njuter av nybakta, kanelbullar...njuter...   Alex bakade till mig. Jisses vad jag är bortskämd.
Det blev bara köttbullar och mos till middag, hade bara köttbullar och spätta i frysen. Alltså måste jag handla middagar på Ica, i veckan.
Haha, på tisdag ska jag till bonden, när vi kör från stan. Behöver ägg, såklart. Nu har jag sett så många goda kakor i "hela Sverige bakar" Men först MÅSTE jag sätta om mina orkideer...
 
Igår kväll åt jag god pizza och drack gott vin...
 
Titta vad Annika har gjort där hemma, hon är såååå duktig.
 
 
Mmmmm, fattar ni så gott, haha
Ha en trevlig kväll, kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: