torsdag

Ok, ännu en dag har gått.... till kväll.
Annika och Mia, har varit här. Ikväll är Karin hos Annika med sin onda nacke, det brukar hjälpa, med massage.
Jag har sovit så gott inatt.  Har varit pigg hela dagen, härigt.
Affe och Alex har ringt idag, de är så lyckliga, solar och badar. Fick ett foto, de brukar sitta vid poolen, efter stranden, sen är det ju kväll. Alla mår bra...
Ikväll är det nog Böda, Cesar och Sverige bakar, NCIS och Dallas......det brukar vara mycket på torsdagar
Jag satt ute i solen, en stund idag också. Lyssnar på "Storytel" och "Sandhamnsdeckare" av Viveca Sten. Där är 7st. En lyssnar man på i ca. 10h  Underbary
Jag ska ta moppen, köra en runda med hundarn, så de sover gott inatt, precis som jag, haha
 
 
 
Tyvärr blev det problem med bloggen ikväll, igen. Händer ofta....men denna blomma kom en fru med till mig
hon bor här i närheten, undrade hur det var med mig.
 Sköt om er ikväll, kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: