tisdag

En skön dag, Affe har klippt gräset, mm där ute. Jag grejar inne...
Det gick jättebra på träningen igår,de är så duktiga.....Annika kan hund
Så jag fortsatte  att träna in : NEJ   det gick bra, tills jag låtsades, tappa korven på golvet.
Då blev han snabb som en  vessla, jag fick börja om från början, där det gick bra.....
Affe är ledig och har gått med honom idag. Nu ska  han snart få mat och jag går med honom...
Sen blir det soffan, och kolla på bilder som jag ska framkalla. Jag har ytterdörren öppen, med ett lågt galler,går han dit och skäller, säger jag backa o tyst, varje gången. Efter en stund beröm.....
Här är fullt liv, barn leker, en granne sågar ner höga träd, mm
Skitbra träning. nu lyssnar han på ljuden där ute, o är tyst..beröm o gotte nu när han kom till mig i soffan
Nu har jag kommit hem, vi har varit ute en halvtimme....
 
 
 
Detta täcke ska han ha under pågående träning, t.ex linförighet
När vi tar på det ska vi träna......
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: