Söndag

Tänkte inte blogga idag, men jag kom just ihåg att jag skulle skriva om hund på helgerna
Ikväll ska jag berätta om misslyckad träning, haha
Tänkte lära honom att hålla en tass över ögonen, jisses vad lätt tänkte jag
Sätt en bit tejp på nosen.... Ok... när han tar upp tassen för att ta bort tejpen så beröm, efter 5 min hade ingen tass kommit upp han bara kolla på mig efter godis, sen tog han tassen ett par ggr
Hmm, på em försökte vi igen... Herregud... då la han sig på mattan och gned bort tejpen på nosen, så var det med det, 1-0 till Tom ❤️
Jag har tränat: stanna, linförighet, inkallning, sitt kvar mm i helgen
Vi är nöjda, både Tom och jag......
Nu orkar jag inte resa mig från soffan och laga kaffe
Nu är ju friidrotten slut och Bolt är bäst
Jag har köpt en boll till Tom idag, hoppas han gillar den, haha och inte blir rädd för den eftersom den är jättestor




Snart kommer hösten


Så skönt ännu, bara att njuta



Kommentera här: