Tisdag

Vet inte när jag skrev sist för internet är som det är....
Men vi körde i söndags och första natten sov vi i Blere vid Cheerfloden sen Verdun och nu är vi i Kassel på den vanliga  ställplatsen det  har regnat hela dagen men nu är det fint. Äntligen svalare, bara 23C.  Vi hade ju 36-39 C
På de andra två övernattningarna 
I bilen är det svalt men ute.... jisses Amalia
Jag har inte alls det bra, nu när vi kör...
varje kväll när vi är framme kommer smärtorna i rygg, skuldror o nacke
Fast jag har krage på mig så skumper det i den hemska stolen o ändå tack min Gud, så sitter jag på Ullbädd ...
Hade väl varit värre annars
Imorgon blir det värre för vägarna här i Tyskland är hemska, i Frankrike är de underbara, okey det kostar..... men det är det värt. Nu längtar jag till torsdag
Då jag ska köpa Orkidéer 
Nu ska Tom ut igen och springa här på en stor äng, ni ska tro att han springer, hoppar o är lycklig
Jag ska se Bruce Willis film senare


Affe lagar mat ikväll


Igår i värmen....


Skugga


I måndags, vid floden


Varmt såklart men fina platser


Oj, vad han är varm.....

Kommentera här: