nyårsafton

 
 
 
 
Jag vill börja med att tacka er som läser min blogg. Det känns skönt att få skriva av sig och visa mina bilder av nära och kära. Jag önskar er alla ett gott härligt nytt år....att ni alla ska vara friska...
 
Vi fick ju tillskott i familjen för lite sen, herregud såååå bortskämd han ska bli, haha
Annars är allt som vanligt, det är jag tacksam för.
Denna veckan har inte varit som vanligt, då jag blev sämre med värken och sänkan på 180.
Så Carro har haft Tom på sitt hunddagis, varje dag och jag är för evigt tacksam. Eftersom Affe är dålig i ryggen, han ska bli bra om tre veckor med en ny behandling, så håll tummarna.
Jag kan i alla fall gå själv nu, så han slipper hålla mig...
I fm kom Annika o Lasse med semlor, tog på mig stödstrumpor och gick med Tom.
Senar kommer Rolf till oss, han brukar var med hos grannarna och fira nyår.
 
Hur har då detta året varit: Underbart som alla andra år, vi har varandra och har varit på semester, i Frankrike med husbilen. Tom var så duktig när vi var iväg, vilken hund.
Vi har haft sådan glädje av honom, mycket hyss som har gett oss många skratt...
Tyvärr dog Happy i våras och Rolf fick opereras, men det gick bra, med Rolf....
En underbar händelse var när Johanna  fick Baloo, en Aussi från Carro, som hon nu ska arbeta med, han är över året. Nu har vi alla hundar att jobba med. Så det kommer att bli ett jobbigt och roligt 2016 med våra hundar
 
Men den största händelsen var ju när Theo föddes den 8-e december. Han växer så det knakar, haha
Det är underbart att de bor i byn, båda mina döttrar som jag älskar mest av allt.
Det tråkiga är att mor bor i Ystad, men jag ringer henne varje dag. Tyvärr blir min nacke öm när jag åker med färdtjänst så länge. Det gäller husbilen också, inga långa resor på dagar längre, funkar inte. Men i personbil går det bra.
 
 
Affe borstar Tom vid Bordershop på väg hem
 
 
Näää, nu har jag suttit en timme och försökt få fotona rätt, kan inte blogga på datorn...sorry
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Karin:

❤️❤️❤️😘❤️❤️❤️

Svar: Tack vännen
happyhund

Kommentera här: