Söndag

I fm var Affe och letade efter semlor....
Men hittade inga, på em kom en ängel med två semlor till oss, tack, tack, tack.
Alex, Theo och jag hade mys i våra sängar i em. Då ringde Annika..,
Efter en stund kom hon och Johanna de hämtade mig och vi körde till Gualöv, där de säljer hundsaker.  Jisses vad där var mycket, jättekul...
Det var skönt att komma iväg och göra nåt roligt  Nu sitter jag i soffan efter en tidig middag med rester
Ikväll är det Solsidan, längtar, blir nog jättekul
Jaaaa, det har varit en lugn och skön jul, att slippa åka runt och leta julklappar, vi slutade att köpa till vuxna, som redan har och köper vad de behöver
Det var ju bara stress och vi har varandra, det är så mycket värt, tycker jag
Jajaja, hundarna får ju julklappar, såklart
Imorgon börjar Affe jobba efter sin frivecka, hoppas det går bra, han har fortfarande ont i rygg och ben
Jag kan ju inte klä mig själv och jobbar han natt så blir det problem, eftersom jag inte kan gå upp själv och kissa på natten, knä o höfter bär inte upp mig
Jag ska ringa Reumatologen imorgon, eftersom jag har varit såhär i tre veckor
Och idds inte vara dålig längre
Nytt år och nya möjligheter


Jag och Johanna kollar...


Det blev lite och varje




Lillkillen sover


En fika efter shoppingen 


Får inte jag nåt???



Kommentera här: