Tisdag

Idag har Affe och jag varit i stan
Haha, sjuklingarna....vi har aldrig varit så här dåliga, vad är det som händer
Han har haft ont i ryggen och benen
stackaren får ligga på knä och klä av och på mig varje dag, hålla i mig när jag ska försöka gå, för mina knä kan knappast hålla mig uppe 
Så det är inte lätt för honom att bli frisk men idag fick han behandling och ska gå två ggr i veckan i tre veckor, det kommer från ryggen, skit
Jag var på reuma och fick en  spruta med kortison i baken
Så nuuuuu hoppas vi båda att det vänder för oss, orkar snart inte vara glad mer
Min Carro har Tom på dagiset varje dag, vi kan ju inte gå ut med honom
Tack Carro, även till barnen som hjälper oss


Snart Affes tur ...


Mörkt ute...


Gullige Theo


Mys hemma❤️❤️❤️


Även Lasse är skadad.....


Efter en dag på akuten, men inget brutet❤️


Tom fick en aktivitets leksak


Rolf njuter hos husse

Kommentera här: