Tisdag

Oj, idag luktar det skryt, men han är underbar, min Tom 😄
Ni måste ju läsa vad domaren skrev


Affe jobbar kväll, så nu fikar jag själv efter dagens mödor, haha
Gjorde müsli  som nästan blev bränd...
Mia var här idag, alltid lika kul, vi pratade semesterresor, mest Thailand...
På em. skulle  vi träna Tom, att vara hemma hos henne. Måste ju börja ta med honom till folk
Men det gick jättebra, han gick lugnt runt i huset och nosade. 
Problemet jag har att han tar allt på soffbordet, så jag sa att vi lägger kex där nästa gång, så vi kan ta bort honom när han försöker
Mer han vi inte, vi vände ryggen mot honom. Han kastade sig upp på bordet och tog Jörgens  godis i skålen. Faaaan, vad snabb han är, men han gillar vingummi. Ok, Mia bara skrattade....




Igår bakade jag valnötsbröd

Kommentera här: