fredag

Ikväll ska jag blogga på min dator, där jag hittade många foton, från deras Thailandsresa i jul.
Affe jobbar, men jag ska spela in "På spåret" till honom, tänkte jag.
Karin kom och hälsade på, hon gav mig en vacker  blomma. Sen lekte hon och kelade med Tom, innan hon  kom hade Tom och jag varit på långrunda, sen tog jag Happy och Karin gick med Tom, så han är trött ikväll.
Jag bakade dubbel sats fröknäcke idag, Affe, Alex och Fidde ska ha. Jag lyssnade färdigt på  "Inkräktaren"
jisses sååå spännande.  Nu har jag börjat på den sista av de 7st. böckarna i "Fredrik Broman"  serien  om Gotlandsmorden......jag  har jag lyssnat på serier med:
Sandhamnsdeckarna
Knutas
Fredrik Broman
Maria Wern
Saltön
Sagan om Isfolket
 
Gissa om jag ÄLSKAR STORYTEL
 
 
 
 
 

Tjohej...jag tar fler sen, men så härliga bilder..KRAMIS
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: