Lördag

Idag har vi varit hos Asta och Ove i Degeberga, sen hälsade vi på Alex, synd att inte Fidde var hemma....
Hem och vilade, lagade mat och målade lite..,
Alex hade köpt semlor till oss, fotade med kameran  så jag visar imorgon
Ikväll är där filmer att se på tv, men jag har ju Storytel .
Och så hade Snitzel med gott vin ikväll, imorgon blir det ytterfilé  sen måste jag ha fisk, är så sugen..
Hmmm, ska göra våffelsmet imorgon
Det är så gott till kaffet, alltså inte smeten utan våfflorna


Karin stickar sockor till mig, denna stickade hon idag, jisses


Här är någon fågel, jag målat...


Han myser alltid med husse....


Hemma hos Alex


De har en underbar lägenhet


Hoppas ni får en mysig kväll, kram

Kommentarer:

1 Karin:

Jösses vilka vackra fåglar! Särskilt den grå. Du är sååå duktig vännen😘

Svar: TACK
happyhund

Kommentera här: