Måndag

Hoppas ni mår bra, i em. har jag inte haft så tråkigt som i helgen
Jag har plockat undan i ateljén och ...  satte  ut lite målar saker i köket om jag blir sugen en dag
När jag hade gjort det, så kändes det lite roligare, jag har ju något att göra.
Hundarna och jag har varit ute och vi har ätit, nu sover de o jag kollar nyheter 
Finns inget att se ikväll så det blir netflix igen. Annars lyssnar jag mycket på Storytel snart har jag lyssnat på alla serier om mord på Gotland
Imorgon ska jag o Happy till Irene, jag ska njuta, för idag har Tom varit såååå busig. Tuggat isönder två kökssvampar Och en disktrasa i minibitar På mattan o golvet
Sitter jag på toa o kissar hör han när jag tar toapapper....hoppar upp och tar det för mig. Men Gud vad söt han är när han sover ...,




Jag är så lycklig för min vattenkokare som jag fick av Annika 


Inte mycket till hund, haha

Kommentarer:

1 Carina:

Valpar är jobbiga, men så söta att man förlåter allt ;-)
Kram

Svar: Såååå, sant ❤️
happyhund

Kommentera här: