Söndag

En vacker dag, då all snö försvann i morse, ni ska tro att Tom har hittat på hyss idag. Men när jag  tränar....är han skärpt och duktig. I em. fikade vi med kaffe och våfflor, det smakade gott efter rundan med hundarna.
Ärligt talat så fattar jag inte var denna dag blev av, men det är skönt att ha Affe hemma, som hjälper mig och kul att ha någon att prata med. Nu ska han jobba natt en vecka, tråkigt.
 Imorgon får Affe och jag till Ica, köpa lite varor, för han ligger på em. då kör vi inte....
Jag måste köpa fisk till middag en dag, jättesugen. Helst till Martins rökeri, men ....
Så behöver jag ägg och potatis hos bonden, men ni vet att ingen vill köra mig dit, de tycker det är tråkigt, men mat ska de ha....jisses så bra det var när man själv körde.
Nu blir det färdtjänst på tisdag, det var  tre månader sen, hahaa
Hoppas ni får en skön kväll
 
 
Affe och Alex
 
Här är också far och dotter
 
Här sitter Affe och funderar, på livet...
 
Affe går ombord
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: