Onsdag

Haha, varje dag frågar jag Affe, vilken veckodag det är när jag sitter i soffan och bloggar. 
Näää, fy vad jag inte mår bra, vi som snart ska köra.....
Idag köpte Affe en rökt makrill, som jag har njutit av. Sen kom Alex med goda nyplockade jordgubbar från Annikas trädgård....sååå goda de var
Till middag lagade jag en ljummen potatissallad med kyckling i
Affe köpte Thai mat...
Jag blev så glad att Aksel och Mona ringde och berättade om Toms bror, Elton
Han mår såå bra nu och allt är som vanligt, skönt. 
Rolf mår också mycket bättre som tur är, de tog bort morfinplåstret idag.
Tom lyckades ta en liten disksvamp som blev till hundra mini svampar
Sen har både Affe och jag lyckats att vara ute med honom när det har störtregnat, snacka vått, haha
Irene ringde och var förkyld, så jag stannade hemma
Det gör inget för där är ingen fart i mig 
Nu när jag mår skit....men jag älskar mina ljudböcker


Trött




Också trött






Här står  Lasse och njuter...


Kolla på söta Frosty

Kommentera här: