Söndag

Hahaha, herregud vad trött jag och Tom är. Gör nog inte om, en sån intensiv helgkurs Men såååå kul vi har haft och duktiga Tina, Hon har så mycket tips och idéer.
Ni ska tro att Tom var duktig, jag lade ett personspår och ett där man drog en rådjursklöv, vet inte vad det heter, viltspår kanske. I personspårets slut la jag " grisen " hans leksak. Spåren låg 1h
45min.  Han var duktig men jag tog med mig en tjej att hålla i så jag inte snubblade, men la ut spåren, gjorde jag själv, måste lära mig
Affe lämnade mig kl.11 och jag ringde efter honom 13.30. då var jag trött för ni ska tro det blev jättevarmt, där inne i skogen, igår var vi nere vid havet, där blev det råkallt
Nu sover Tom så det knakar i golvet och jag ska lägga mig nu och se Jurassic....


Dessa ägg har jag köpt av Tina, hon har fina höns av olika raser.


Skrammellådan hade vi igår


Denna med vatten också och inte doppade han nosen...haha. godiset fick ligga kvar


Här spårar han..





Han ville inte släppa...


En vacker " Hoffeflicka"




Min assistent  hon gillar min vovve

Kommentera här: