Söndag

En underbar dag med Karin
Eftersom vi båda två, inte mår så bra så bestämde vi oss för att ha kul 
Det blev Eko och kul hade vi, fast det blev dyrt
Efteråt klippte hon mitt hår och tonade det jag är som en ny människa
TACK..min vän för att du finns.
Rolf var hos Mikke o Anna-Lena
Tom hos grannen så nu är de sååååå
trötta, ja som jag, haha
Härligt att kunna skratta igen, känns bra


Eva skrattar för alla kvarterets ungar kommer, när Tom är hos dem...



Inte en blomma köpte jag, jo.. En till husbilen... att ha på bordet, annars är det inte lönt, eftersom vi snart har semester





Jaa herregud, nu skulle Karin ha Parasoll, men hittade ett till slut, men inte den rätta färgen, typiskt


Det vanliga, haha


Skit, skit, skit, vad dyrt det blev, men så roligt vi hade


Karins bil och parasoll....


Nu vilar vi.....

Kommentera här: