LÖRDAG

Kan ju inte, alltid blogga på min Iphone, måste skriva på datorn också, där ligger mina foto från kameran.
De lovar ju bara regn,  Jag ska laga kyckling och med nypotatis idag, mums
Kanske göra vid mitt fotoalbum eller måla eller baka eller..om man vill såå. har man mycket i tankarna....det ska göras också, haha....Det är morsdag, imorgon, men vi firar inte, nu kanske det blir fika hos Annika, om hon är bättre. Affe ska jobba extra, hela dagen, så Alex ska isåfall hämta mig.Jag har inte träffat Johanna på länge, så det hade varit kul, ni vet ju hur tonåringar, har mycket att göra med skola och kompisar.
På Wellnez är där "Jippo" en Gladiator från tv kommer
Fidde spelar match i em.så jag hoppas de vinner
Imorgon visar jag foto av blommor på Solhaga, där Karin och jag var idag
 
Här är Tom hos grannen
 
 
Lite träning.
 
 
En tur utanför campingen..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: