Mums mums ikväll

Jag får väl försöka hålla mig vaken för att se honom vinna.
Annars har dagen varit bra, skönt ute men rent för mycket blåst för min jäkla värk
Jag har pratat med Jörgen och Mia idag
Även Daniel och Eva, som hade Tom en timme i em.
Ja, nu är alla grannar m.fl. ute i sina trädgårdar, jättehärligt
Men jag har suttit i soffan hela dagen, letat efter grejor till min hund
Jag är ute dagligen mellan 8-21 på semestern, då får jag nog, nu går jag ca. 5ggr om dagen med hunden, så jag är ute, har hemskt svårt för att sitta stilla
Men nu har jag avslutat min bok, lyssnade till två inatt och fortsatte i morse 
Nu har jag börjat på en ny rysare
Oj,oj det är ju smartare ikväll, bara försök svara på frågorna


Karin stickar sommarsockar till mig, hon är ju underbar ❤️




Fick reda på att grannens hund, hade varit borta i två dagar. Men jisses vad kul det har haft. De har aldrig gått ut med den, får kissa o bajsa i trädgården.




Kommentera här: