Tisdag

Imorse körde vi till Carro och lämnade Tom. Efter det körde vi direkt till sjukhuset, Affe lämnade blod och jag pratade med min läkare. Han sa att proverna visade mycket aktivitet, jaa nåt nytt?
Det fanns en medicin till, att prova, sen var det slut, både med mig och hjälpen
Ingen av dem jag har provat har hjälpt mig, men jag måste ju prova
Han vill att jag ska börja nästa vecka, man tar en spruta i veckan...
Men, så sjuk som jag blev i fjol på semestern, när jag senare lades in på sjukhus i Sverge, så jag chansar inte i år
Den som jag tog ifjol, fick jag ju sån farlig infektion. Denna ska inte sätta ner immunförsvaret så mycket, men det tror jag inte på. 
När vi kom hem från stan vilade jag och Affe körde, till stan med husbilen och besiktigade den
Kanske vi kör ut ett par tre dagar nu när han är ledig. Vi måste ju träna Tom


Min fine kille



Såå vacker pälsen blev


På hunddagiset, där han fick kompisar


Han är jättetrött

Kommentarer:

1 Johanna Davidsson:

Söt!

Svar: Tack så mycket, han är 9 månader
happyhund

Kommentera här: