Torsdag

Ännu en solig dag med många moln
Jag är seg och trött  idag, vilar efter gårdagens strapatser med Alex och som alla förstår skrev jag ju fel, att jag hade köpt muffins till Affe på gräddbullerIan, hmmm. Han gillade iallafall gräddbullarna
Nu sitter jag i soffan och Affe sover för han jobbar natt
Han gillade Lasagnen till middagen
I fm var Tom inne hos grannarna med barn och katter, han hade jättekul, blev trött  jag fick hämta hem honom när jag tyckte det var nog. Då lekte han med fyra barn i deras trädgård, bra miljöträning
På em kom Sanna och gick ut med honom, hennes lillebror var med. Rolf är hos mig idag, men honom rastar jag i trädgården, han mår inte bra och behöver bara äta och vila
Och vi har haft mys i soffan, han är så go den lille, oj vad jag saknar Happy..






En paus i stan


Lite kläder


Mer kläder...ha en skön kväll

Kommentera här: